Útikalauz játéktervezéshez

Készíts profin ismeretátadó játékot!

Egy jó játék tervezése nem csak kreativitás kérdése.

Precíz tervezőmunka, mely során úgy adsz át ismeretet, hogy közben élményt szerezzen a játékos.

A képzés során egy többszörösen kipróbált módszertan segítségével saját játékot készítesz. Múzeumokban, tantermekben, csapatépítőkön és táborokban tökéletesítettük a módszert. Ez alapján készítettünk játékot országos múzeumoknak, ismeretátadáshoz használt szabadulószobát, vagy tábori programot középiskolásoknak. 

Hegymenet lesz: bele kell tenni az energiát ahhoz, hogy felérj a csúcsra. Térképet, felszerelést adunk, és végigkísérünk az úton. Személyes mentorálást kapsz, a képzés többi résztvevője pedig első tesztelőid lesznek. 

Ha belevágsz, 8 hét múlva a hegy csúcsáról gyönyörködhetsz a látványban: elkészül saját játékod.  

Velünk tartasz?

 

A játéktervező kurzus 8 hete alatt:    

- Saját játékot tervezel és készítesz el. 

- Személyes konzultációkon csak Rád és a játékodra figyelek. 

- 4 workshopon a többi résztvevővel együtt dolgozhatsz. 

- Hetente, emailben kapsz új online tananyagot.

Fontos időpontok

2020. augusztus 4. kedd

Legkésőbb ezen a napon 23.59-ig tudsz regisztrálni. Ekkor indulunk a hegy megmászására. 

(Ez a végső határidő. Ha elfogynak a helyek, akkor sajnos várnod kell a következő meghirdetésig.) 

Az online workshopok időpontjai: 

- Augusztus 17. Hétfő, 18.00

- Augusztus 31. Hétfő, 18.00

- Szeptember 7. Hétfő, 18.00

- Szeptember 30. Szerda, 18.00  


A személyes konzultációk időpontjait Veled fogom egyeztetni. 

2020. szeptember 30. szerda

Ezen a napon zárul a képzés. Felérsz a hegy csúcsára egy kulcsrakész, letesztelt játékkal, és körbetekintesz. 

Válaszok a kérdéseidre

Szükséges-e személyes jelenlét? 

Nem. Minden esemény online, így a képzést bárhonnan elvégezheted.

Nem tudok minden workshopon ott lenni, mit tegyek? 

Semmi gond! Akkor is tudod teljesíteni a képzést, ha 2 workshopba nem tudsz bekapcsolódni, de más mérföldköveket teljesítesz.

Mennyibe kerül a képzés? 

A teljes képzés 44 500 Ft (Alanyi Adómentes). Ez tartalmazza a 8+2 videós online tananyagot, a workshopokat, a személyes konzultációkat, és ha felérsz a hegycsúcsra, egy ajándékot. 

Milyen formában valósul meg a játék? 

Attól függ, hogy milyen problémát old meg, és hogy milyen területen vagy otthon annyira, hogy elkészülj szeptember 30-ig. Ha tudsz programozni akkor írhatsz appot is, ha arra van szükséged, akkor készülhet múzeumi vagy iskolai órán bevethető játék, szabadulószoba, vagy bármi más.  

Ketten vagy hárman készítenénk egy játékot - hogyan regisztráljunk? 

Szuper, ha csapatban dolgoztok! Ez esetben 40% kedvezményt kaptok, (így fejenként 26 700Ft lesz a részvételi díj), és plusz konzultációs lehetőséget. Egy csapat legfeljebb 3 főből állhat, és egyénileg tudtok jelentkezni. Így a csapat minden tagja kap saját karakterlapot, amin a fejlődését nyomon követheti, valamint minden csapattag részt vehet a workshopokon. (2 főnél +1, 3 főnél +2 személyes konzultációs alkalommal kiscsoportban)

Mennyien leszünk a képzésen? 

Legalább 5, legfeljebb 15 játék készül majd a kurzus alatt. Így biztos, hogy lesznek tesztelőid, és tudok a játékodra is koncentrálni. Így a csapat minden tagja kap saját karakterlapot, amin a fejlődését nyomon követheti, valamint minden csapattag részt vehet a workshopokon. (2 főnél +1, 3 főnél +2 személyes konzultációs alkalommal kiscsoportban)

Így leszel csúcstámadásra kész:

1. Nyomj a "Jelentkezem" gombra! 

2. Adj választ a kérdésekre! 

3. A "Küldés" gomb után emailben kapsz megerősítést a jelentkezésről. 

4. Utald át a képzés összegét! (Emailben küldjük a számlát.)

6. Készen vagy! Vágd a centit, augusztus 5-én kezdünk!

 

Magamról

Bayer Árpád 

openhistory@openhistory.hu

+36 20 484 9836 

A történelem szak elvégzése után városi kalandjátékot szerveztem, ami mellett hamar beszippantott a csapatépítések, családi rendezvények világa.


Közben önkéntes tárlatvezető lettem a Magyar Nemzeti Múzeumban, hogy a szakmámhoz is közel maradjak.


Amikor a múzeumban komolyabb lehetőséget kaptam, rájöttem, hogy a játékokban találkozik az élményszerzés és az ismeretátadás - kamatoztathatom azt is, amit tanultam és azt is, amiben tapasztalatom van. 

2018 óta ennek az Open History ad keretet. Az eddig szerzett tapasztalataimat adom át az Útikalauz játéktervezéshez képzésben. 

 
  • Facebook
  • YouTube

©2018 by Open History. Proudly created with Wix.com